דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה תפקיד הפילוטופ במזרנים 

מאת    [ 12/09/2012 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 4696 פעמים ]

 

פילוטופ הוא שכבת פינוק  המובנת ומקובעת במזרן, המיוצרת בגבהים שונים שתפקידו, תמיכה טובה של הכתפיים והאגן, שהם מרכזי הכובד של גוף האדם המקנה אף תחושת נוחות מפנקת.

הפילוטופ במזרן נקרא גם שכבת פינוק שכן שכבת הפילוטופ במזרן מקנה, בנוסף לתמיכת מרכזי הכובד מהרדמות, נימול או כאבים, גם רכות ונוחות  בעיקר כשהמזרן עצמו קשיח או חצי קשה.

ישם סוגים שונים של שכבות פילוטופ במזרנים, הסוגים משתנים ממזרן למזרן,  ברוב המזרונים הפילוטופ הוא דק,  בגובה של כ- 2 ס”מ עד 3 ס"מ, משני צידי המזרון או רק מצד אחד ויש פילוטופ במזרנים שהוא פילוטופ גבוה, כשמו הנוסף, גרנד פילוטופ, בדרך כלל מופיע בצד אחד של המזרון שזה מזרן שלא צריך להופכו. מזרנים אלה בדרך כלל גבוהים מאוד ויש לקחת זאת בחשבון על מנת שלא יסתירו ראש מיטה נמוך או יהפכו את המיטה לגבוהה מידי.

ישן פילוטופ במזרונים שתכולתם  אקרילן, ישן פילוטופ במזרנים שתכולתם ויסקו ג’ל ויש פילוטופ במזרנים שתכולתם לטקס. הנוחות והרכות נקבעת בכמות החומרים הללו המובנים בפילוטופ שבמזרנים.

כמות הויסקו ג'ל בפילוטופ שבמזרן משמעותית לגבי הישנים על הצד והגב, חומר הויסקו ג'ל הינו חומר ייחודי הקולט את חום הגוף ובאנרגיה מפזר משקל ולחצים, מאידך, הסובלים מכאבים או בעיות גב, בעיקר גב תחתון או תחושת נימול, הרדמות או כאבים במרכזי הכובד, כתפיים ואגן, מומלץ פילוטופ ויסקו ג'ל להקלה משמעותית ותמיכה טובה בשינה על המזרן.

כמות הלטקס בפילוטופ שמזרן משמעותית אף היא מאותה סיבה, רק שתכונות הלטקס שונות, בשונה מהויסקו ג'ל, הלטקס הינו חומר טבעי שתחושתות ספוגית אולם חודר לקיעורי הגב ותומך מצויין חלקים אלה בגוף לישנים על מזרן לטקס.

פילוטופ אקרילן במזרן הינו פילוטופ פשוט (כמו שמיכת פוך) יותר המקנה תחושת נוחות ורכות לישנים על הצד במזרן קשיח על מנת לתמוך את מרכזי הכובד מהרדמות, נימול, או כאבים, עידון וריכוך המגע עם מזרן קשיח.

 

לסיכום:  מזרנים עם פילוטופ מקנים תחושת נוחות מפנקת, אולם החשוב מכל, מקנים תמיכה מצויינת למרכזי הכובד בגוף האדם ובכך מעניקים שינה עריבה, בריאה ונוחה למשך כל זמן השינה על המזרן, פילוטופ מומלץ כמעט לכל אדם למעט ילדים ובני נוער עד גיל 18 שיכולים בעקרון לישון על מזרני פילוטופ אולם צריכים מזרנים קשיחים המסייעים בהתפתחות עמוד השדרה ויציבה נכונה, ראה מאמר באתר "מדוע ילדים צריכים מזרנים מיוחדים"

 

בהצלחה!!!

 

רום שקורמן, מנכ"ל קמפ דויד מזרני איכות רח' פארן 2, ביתן 11, אזור התעשיה הצפוני, יבנה טלפון משרד: רב קווי 08-9327799 פקס:           08-9327796 נייד:             054-2293747 ייצור ושיווק מזרונים בכל הארץ, מזרונים בכל המידות, מזרנים מכל הסוגים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב